Новини
- Деталі
- Опубліковано: П'ятниця, 17 березня 2017, 14:36
Районний семінар-практикум освітян на тему: «Підвищення рівня патріотизму молодого покоління шляхом оптимальної організації виховної роботи школи та впровадження інтерактивних технологій виховання»
Пріоритетним напрямом в здійсненні виховної діяльності є формування в учнів національної самосвідомості: почуття патріотизму, розвиненої правосвідомості, розуміння важливості української мови, як основи культури нації, знання традицій, звичаїв свого народу, готовність до захисту національних інтересів.
Саме такій актуальній темі і був присвячений районний семінар-практикум заступників директорів з виховної роботи, педагогів–організаторів «Підвищення рівня патріотизму молодого покоління шляхом оптимальної організації виховної роботи школи та впровадження інтерактивних технологій виховання», що відбувся 16 березня на базі Теплицької ЗОШ І-ІІІ ступенів №2. Розпочала роботу семінару завідувач Теплицького районного методичного кабінету Риженко С.О., яка ознайомила з програмою семінару. Директор школи Лайко В.І. розповіла про традиції навчального закладу, педагогічний склад, досягнення учнів у навчальній та позакласній діяльності.
Із презентацією «Формування в учнів ціннісного ставлення до суспільства, держави, підвищення рівня патріотизму на засадах проектної педагогіки і шляхом оптимального поєднання різних форм організації виховної роботи в класних колективах та в роботі з батьками » виступила заступник директора з виховної роботи Теплицької ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Притула І.В.
Практична частина семінару розпочалась із презентації проекту «Музична спадщина рідного краю як елемент формування національної самосвідомості і патріотизму», який підготували вчителька української мови та літератури Довгань Т.П. та учні 7-Б класу.
Гості семінару переглянули дебати з теми «Україна - європейська держава», в яких взяли участь учні 10-11 класів.
На завершення семінару із заступниками директорів з виховної роботи, педагогами-організаторами вчителькою польської мови Світельською В.Є. було проведено майстер-клас по використанню методу «Оксфордські дискусії» в рамках реалізації Міжнародного проекту «Школа молодих спікерів – дебатні клуби» у Вінницькій області.
Педагоги підвели підсумки семінар , відзначили, що семінари-практикуми – це дієва форма методичної роботи, де можна ознайомитись з новими ідеями, методами, притаманних виховній роботі, поділитись досвідом.